Marka Novakid została doceniona w ogólnopolskim plebiscycie i otrzymała tytuł Laur Klienta Odkrycie Roku w kategorii szkół językowych. Tytuł ten powstał z myślą o innowacyjnych produktach i usługach, które mimo stosunkowo krótkiej obecności na polskim rynku już podbijają serca klientów.
Laur Klienta to jeden z najważniejszych plebiscytów konsumenckich w Polsce, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych marek w różnych kategoriach. Tytuł ten dla nagrodzonych stanowi potwierdzenie wartości, którą firma wnosi w życie klientów. Może jednak dotyczyć także produktów i usług, które zostały objęte nową, ciekawą i skuteczną kampanią reklamową, przeszły marketingową metamorfozę, a także tych, które po raz pierwszy zostały wskazane przez klientów w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta.
Konsumenci docenili platformę Novakid
O nominacji produktu lub usługi do plebiscytu decyduje duże zainteresowanie nowością rynkową lub znaczny wzrost jej popularności. Właśnie rozstrzygnięta została XIX edycja badania konsumenckiego, w której to klienci ponownie wskazali marki, którym chcą przyznać tytuł. Respondenci spontanicznie wymieniają marki, które ich zdaniem najbardziej zasługują na tytuł w danej kategorii.
Następnie, kiedy wyłonionych zostaje 8 marek, które najczęściej wymieniane są spontanicznie, na portalach Dziennika Gazety Prawnej, Gazety Wyborczej czy na stronach Grupy Polska Press czytelnicy mogą wybrać ulubioną markę spośród wymienionych. W tegorocznej edycji wśród nich znalazła się platforma Novakid.
Spośród 8 wyłonionych marek wybierana jest także ta, której przyznawany jest tytuł Laur Klienta Odkrycie Roku. Decyduje o nim Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjność, ale także odbiór przez konsumentów i popularność. W XIX edycji plebiscytu Komisja postanowiła uhonorować tą nagrodą właśnie Novakid.
– Uzyskanie nagrody Laur Klienta Odkrycie Roku to dla nas potwierdzenie jakości i zadowolenia naszych klientów, ale także rosnącej popularności platformy Novakid. Cieszy nas myśl, że coraz więcej dzieci podnosi swoje umiejętności językowe w sposób ciekawy, rozwijający, ale też dopasowany do wieku, aby proces zanurzenia w języku mógł być jak najbardziej efektywny. Oznacza to, że wykorzystywane przez nas nowoczesne techniki edukacyjne rzeczywiście wpływają na rozwój młodych umysłów, a właśnie to jest głównym celem Novakid. Bardzo cieszymy się, że zostaliśmy docenieni – komentuje Margarita Maltseva, PR Manager w Novakid.